منوی سایت

      

در گروه صنعتی تفلون سازان ما مفتخریم که توانایی طراحی و ساخت انواع شیرهای والو و بال ولوها از متریال‌های مختلف پلیمری و با ابعاد متنوع را داریم.

گروه صنعتی تفلون سازان با بیش از یک دهه تحقیق و تجربه در امر قطعات آببندی امروزه به یکی از قطب های تولید قطعات آببند تبدیل شده است، طراحی و ساخت انواع شیرهای والو و بال ولوها از متریال‌های مختلف پلیمری و با ابعاد متنوع یکی از این توانایی هاست؛ طراحی و ساخت انواع آببند از متریالهایی نظیر: تفلون (PTFE)، تفلون کربن(PTFE.Carbon)، تفلون برنز(PTFE.Bronze)، تفلون همراه با الیاف شیشه (PTFE.Glass) و سایر متریالهای آببندی.
 

نهایت دقت در طراحی و ساخت و بکارگیری متریال از معتبرترین برندهای اروپایی وجه تمایز گروه صنعتی تفلون سازان در ساخت اینگونه قطعات میباشد.

واحد فنی و مهندسی گروه صنعتی تفلون سازان با بهره گیری از بروزترین نرم افزارهای مهندسی گام اندازگیری و طراحی را با دقت انجام میدهد، واحد ساخت قطعات نیز با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات بالاترین دقت را در کمترین زمان ممکن اجرایی کرده و قطعه پس از گذراند مراحل کنترل کیفیت به مشتریان گرامی تحویل میگردد.

 

گروه صنعتی تفلون سازان با بکارگیرین زبده ترین مهندسان و متخصص طراحی قطعات آببندی بالاترین بازدهی را با رقابتی ترین قیمت و کمترین زمان ممکن میسازد.

 

ما مفتخریم که در گروه صنعتی تفلون سازان از اولین مراحل طراحی تا آخرین مراحل تست میدانی همراه مشتریان خود بوده و در تمامی مراحل از وجود متخصصان خود برای بالاترین بازدهی ممکن بهره میگیریم
 

دقیقترین اندازگیری و طراحی قطعات شیرهای والو و بال ولوها با بروزترین نرم افزارهای مهندسی و کنترل کیفیت مداوم در تمام مراحل ساخت و استفاده از دقیقترین ماشین آلات در ساخت قطعات و بهرگیری از مرغوبترین متریالها رمز موفقیت گروه صنعتی تفلون سازان در اجرای موفق پروژه های ملی بوده است.
 

ساخت قطعات آببندی  شیرهای والو و بال ولوها، باترفلای ولوها، ولوهای گازی، قطعات مورد استفاده در کمپرسورهای گازی و سایر سیت ولوها در ابعاد مختلف و با متریالهای متنوع پلیمری این گروه صنعتی را مبدل به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصول کرده
 

دریافت نشان ISO 9001 در مدیریت کیفت و استفاده از پیشرفته ترین متدهای ارتباط با مشتریان نظیر CRM و... نشان دهنده گوشه کوچکی از تلاش گروه صنعتی تفلون سازان در جلب رضایت مشتریان و کارفرمایان خود میباشد.
 

بدون شک موفقیت تصادفی نیست، سالها تلاش و پشتکار متخصصان و مهندسان این شرکت و عملکرد موفق این شرکت در پروژه های اجرا شده نشان از انتخاب درست مسیر و حرکت منطقی و منظم در راستای موفقیت است.